Informatiesessie

Online informatiesessie Kiem-beurs

vrijdag 7 juni 2024
Dit is een online evenement

De Universiteit Leiden stelt via de Kiem-beurs tussen 2024 en 2026 jaarlijks 25 seed grants beschikbaar voor het ontwikkelen van nieuwe interdisciplinaire (interfacultaire) onderzoekssamenwerkingen en ontmoetingen. Bij een aanvraag voor de Kiem call (maximaal €10.000 per project) dienen collega’s betrokken te zijn van tenminste twee (en het liefst meer) faculteiten van de Universiteit Leiden. Meer informatie over de Kiem-beurs vind je hier.

Onlangs is de tweede call voor de Kiem-beurs voor kleinschalige interdisciplinaire initiatieven van start gegaan.

Heb je vragen over de Kiem-beurs, bijvoorbeeld over de toelatingseisen of de procedure? Tijdens dit online spreekuur beantwoorden Sicco de Knecht (hoofd Onderzoeksbeleid) en Dennis Janssen (programmamanager Leiden Research Support) ze graag! Het spreekuur vindt plaats in een online Teamsomgeving.