Kunst en cultuur | Geurworkshop

Hortus botanicus
Rapenburg 73
2311 GJ Leiden

Welke herinnering roept de geur van rozen of verveine bij je op? Waarom worden sommige mensen rustig van lavendel? Tijdens deze workshop voor jong en oud in het Geuratelier in het bezoekerscentrum ervaar je wat geur met je doet en ga je op zoek naar een geur die bij past. Je gaat naar huis met een door jezelf bestempeld geurzakje met je favoriete geur als aandenken.

Deze workshop wordt begeleid door deelnemers van Phila del Art, een leer- en werkplaats voor beeldende kunst te Leiden (Philadelphia Zorg).

De workshop duurt een uur en kost € 5. Dit is inclusief materiaal en een kopje kruidenthee en exclusief Hortusentree (Museumkaart gratis Hortusentree). Kinderen onder de 12 jaar mogen alleen deelnemen samen met een begeleider.

Meer informatie en tickets