Congres/symposium

International Conference on Social Dilemmas (ICSD)

dinsdag 2 juli 2024 - vrijdag 5 juli 2024
Leiden University

De International Conference on Social Dilemmas (ICSD) zal plaatsvinden in Leiden (Nederland) van 2 tot 5 juli 2024 in een week vol interessante lezingen, netwerkmogelijkheden en sociale activiteiten in de prachtige historische stad Leiden.

Keynote speakers

Conference highlights

Het programma zal bestaan uit lezingen, korte voordrachten en postersessies over sociale dilemma's. Er is ook een diner op het prachtige strand van Katwijk en er zijn verschillende opties voor sociale activiteiten, bijvoorbeeld een boottocht door Leiden, een wandeling door Leiden eindigend in de lokale brouwerij.

Meer info

Lees verder in het Engels over de International Conference on Social Dilemmas (ICSD)

Als je vragen hebt over de conferentie, kun je contact opnemen met het organisatiecomité via: ICSD2024@fsw.leidenuniv.nl