Slotbijeenkomst

BLOCK33
Van Baerlestraat 87
Den Haag

Ontdek de Scriptiewerkplaats Den Haag Zuidwest!

Altijd al benieuwd geweest naar de werkzaamheden van de Scriptiewerkplaats? Dit initiatief van Leiden-Delft-Erasmus, verbindt studenten die hun scriptie schrijven aan vraagstukken in Den Haag Zuidwest.

Op 10 juli presenteren onze studenten de resultaten van hun onderzoek uit de wijk. Deze onderzoeken hadden zij niet kunnen uitvoeren zonder de waardevolle participanten en stakeholders uit Den Haag Zuidwest. Het is enorm belangrijk voor ons bij de Scriptiewerkplaats, dat we laten zien met wat voor onderzoek de gedreven studenten zich bezig houden.

Ben jij benieuwd naar de resultaten? Registreer je dan om 10 juli van 10:00-13:00 langs te komen in BLOCK33 en te kletsen met de Scriptiewerkplaats studenten.

Langskomen is gratis voor iedereen, maar graag wel registreren vooraf. Als er vragen zijn kunt u contact op nemen met Mandy Koenraads.

Registreren is verplicht!

Schrijf je in via deze link.

Scriptiewerkplaats website