Haags Educatief Festival

Koninklijke Schouwburg Den Haag
Korte Voorhout 3
Den Haag

Op maandagavond 30 september vindt de derde editie van het Haags Educatief Festival plaats. Een gratis festival, bedoeld voor alle professionals in het onderwijs en de kinderopvang. Gemeente Den Haag wil hen op deze manier bedanken voor hun inzet voor alle Haagse kinderen en jongeren.

Ben jij docent, leraar, schoolleider, pedagogisch medewerker of op andere wijze werkzaam in het onderwijs en de kinderopvang? Dan ben je van harte uitgenodigd.

Het Haags Educatief Festival is een mooie avond uit in de Koninklijke Schouwburg. Raak geïnspireerd door één van de vele sprekers, doe nieuwe inzichten op, deel jouw kennis of spreek weer eens collega’s van andere scholen of opvanglocaties. Je kunt jouw eigen programma samenstellen. In de theaterzaal zijn de hele avond inspirerende sprekers, er zijn masterclasses en voorstellingen.

Gemeente Den Haag organiseert het festival samen met Stichting brede buurtschool Den Haag, die als partner van de gemeente verbindingen legt tussen scholen, kinderopvang, ouders, welzijn, sport en cultuur.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Website Haags Educatief Festival