Openingsfeest

Gorlaeus Gebouw
Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

Op donderdag 5 september transformeert het Gorlaeus Gebouw tot een feestlocatie voor HET openingsfeest. Mis deze unieke kans niet om samen met medewerkers en studenten van de faculteit de opening van het prachtige Gorlaeus Gebouw te vieren. Het belooft een onvergetelijke avond te worden met een feestelijke line-up.

We openen de avond om 20.00 uur met DJ Teddie Heart. Om 21.00 uur volgt het officiële openingsmoment. Daarna barst het feest los! Check hieronder de line-up.

Line-up

Bereid je voor op een spetterende line-up met DJ PJ, Jazzalike, DJ Teddie Heart ennnnn The Partysquad!

DJ Teddie Heart
Teddie Heart (Ted de Haas) is een oude bekende van de faculteit. Ted heeft aan de Faculteit Wiskunde & Natuurwetenschappen de bachelor Molecular Science & Technology (2015-2019) en de master Chemistry (2019-2021) gestudeerd. Ook heeft Ted zich ingezet als bestuur van de studievereniging CDL, in het jaar 2018-2019. Kortom, de perfecte dj om het openingsfeest te starten!

Jazzalike
Jazzalike is een feestband bestaande uit acht jonge honden uit het oosten van het land met maar één doel: de zaal helemaal plat spelen! De band speelt zo’n 60 shows per jaar op studentenfeesten, festivals, en pleinfeesten. Eerder stond Jazzalike al op de Zwarte Cross, Paaspop, tourde door Italië en was afsluiter van de Eurekaweek, Utrechtse Introductietijd en de Kick-in.

DJ PJ
Door zijn brede muzieksmaak en immer uitdijende muziekcollectie is zijn draaistijl lastig in een hokje te plaatsen, maar het is te omschrijven als een achtbaan die van de jaren 60 rock-’n-roll naar de top40 van nu heen en weer roetsjt en daarbij een aantal keer over de kop gaat via de danceclassics uit de 70’s en 80’s en die ook de ‘foute’ hits van nu en toen niet overslaat.

The Partysquad
The Partysquad is al meer dan 10 jaar toonaangevend in de club- en muziekscene. Vanaf de tijd dat ze baanbrekende platen als ‘Wat wil je doen‘ en ‘Rampeneren‘ uitbrachten, timmeren ze in Nederland al aan de weg. The Partysquad weet altijd te zorgen voor vernieuwing en een trendsettende sound.

Met zo'n line-up wordt het gegarandeerd een avond om nooit te vergeten!

Tickets

Wees er snel bij, want er is een beperkt aantal tickets beschikbaar! Koop nu je tickets voor slecht 4.50 euro!

Koop nu je ticket!