Personeelsvereniging: High Beer/High Cocktail

donderdag 26 september 2024
Grand Café Pakhuis, Doelensteeg 8, Leiden

Kom genieten van een gezellige middag met heerlijke bieren of cocktails in Grand Café Pakhuis. Proef verschillende dranken, vergezeld van smaakvolle hapjes. Mis deze leuke activiteit niet en schrijf je snel in!

• High Beer: 3 speciaalbieren, diverse bijpassende bites (vis | vlees | vega) en proeverij van onze nagerechten
  • High Cocktail: 3 cocktails, diverse bijpassende bites (vis | vlees | vega) en proeverij van onze nagerechten

Deadline aanmelden: 1 september 2024. Aanmelden kan via de website van de Personeelsvereniging.

Let op: deze activiteit wordt georganiseerd door de Personeelsvereniging van de Universiteit Leiden. Om mee te doen, dien je lid te zijn van de vereniging. Dit kan heel eenvoudig en kost slechts 2,50 euro per maand. Schrijf je hier in.