Una Europa FSW roadshow

donderdag 26 september 2024
N.t.b.

Graag nodigen we jullie namens het faculteitsbestuur en het Una Europa projectteam uit voor een gezamenlijke bijeenkomst op donderdag 26 september van 13.30-14.30u (locatie n.t.b.).

Deze meeting is de zogenoemde Una Europa FSW roadshow, waarbij het Leidse Una projectteam de faculteit bezoekt om verdere kansen voor de faculteit en de alliantie te bespreken.

Alle geïnteresseerde collega’s zijn van harte welkom om deze meeting bij te wonen en mee te denken over de mogelijkheden voor o.a. innovatieve, interdisciplinaire en internationale samenwerking op het gebied van onderzoek, onderwijs, professionele stafontwikkeling, studentenbetrokkenheid, etc.

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan bij Alice Kurpershoek: bestuurssecretariaat@fsw.leidenuniv.nl.
Neem gerust contact op met het Una Europa projectteam voor vragen over de alliantie: una-europa@bb.leidenuniv.nl