Congres/symposium

Wetenschappers, ambtenaren en buurtbewoners in Den Haag verenigd rond duurzaamheid

vrijdag 27 september 2024
StadsOase Spinozahof
Repelaerstraat 61
2515 LX Den Haag

Kom naar de StadsOase en praat mee over duurzaamheid!

De Universiteit Leiden werkt in Den Haag op verschillende manieren aan duurzaamheid.
Zo werken we met de gemeente en bewoners aan uiteenlopende initiatieven. Deze middag zetten we deze initiatieven in het zonnetje en gaan we samen op zoek naar nieuwe terreinen voor samenwerking en onderzoek. Meld je dus aan en draag hieraan bij.

Het wordt een middag waar wetenschappers, ambtenaren en buurtbewoners zich verenigen rond duurzaamheid. Tussen het groen van Stads Oase Spinozahof in de Haagse kunnen we nieuwe ideeën doen ontspruiten. Na de plenaire aftrap volgt een sessies of activiteit naar keuze. We sluiten hierna gezamenlijk af met een hapjes, drankjes en muziek in het hof.

Meld je aan!

Mail ons

Het programma

Het programma van de inspiratiemiddag ziet er als volgt uit.

14.30- 15.00

Welkom en keynote spreker (NTB)

15.00 - 15.15

Duurzame initiatieven van de UL in Den Haag uitgelicht