Thuiswerkfaciliteiten aanvragen
Werk je minstens één dag in de week structureel thuis en heb je een arbeidsovereenkomst van tenminste 19 uur, dan is het mogelijk om thuiswerkfaciliteiten aan te vragen.
Gefaseerde livegang
We gaan in fasen live met de tegel Thuiswerkfaciliteiten op het Serviceplein. Is de tegel Thuiswerkfaciliteiten voor jouw organisatieonderdeel nog niet zichtbaar? Vraag dan bij je leidinggevende na hoe je alsnog je aanvraag kunt indienen.
Facultaire uitzonderingen
Voor jouw organisatieonderdeel gelden mogelijk andere afspraken. Selecteer je eenheid in het uitklapmenu bovenaan deze pagina om informatie (indien beschikbaar) van jouw organisatieonderdeel op te halen.
In overleg met je leidinggevende kun je faciliteiten aanvragen die nodig zijn om op een ARBO-verantwoorde manier thuis te werken.
Voorwaarden
De voorwaarden om in aanmerking te komen voor de thuiswerkfaciliteiten:
- je hebt een arbeidsovereenkomst van tenminste 19 uur (0,5 fte bezoldigd),
- je hebt een functie waarbij het werk het toelaat dat je thuiswerkt,
- je werkt minimaal 40% van je werktijd op kantoor.
Werk je minder dan 19 uur, dan heb je geen beschikking tot de thuiswerkfaciliteiten. Bespreek de mogelijkheden met je leidinggevende, ook als je minder dan 19 uur werkt en maatwerk in je voorzieningen nodig hebt.
Refurbished of tweedehands meubilair
In het kader van onze duurzaamheidsvisie kiezen we voor het faciliteren van refurbished of tweedehands meubilair. Het is daarom niet mogelijk om een type model of kleur uit te kiezen. De kenmerken van de producten:
- Bureaustoel
- Voldoet aan de NEN-1335 en NPR1813 normering
- Stoffering kleur zwart
- Voorzien van hoogte verstelling middels gasveer
- Armleggers hoogte, breedte en diepte instelbaar
- Voorzien van wielen voor een harde vloer
- Bureau
- Afmeting 140x80cm
- Hoogte instelbaar middels een slinger
- Onderstel kleur wit
- Bladkleur wit
Aanvragen
- Bespreek met je leidinggevende welke artikelen je wilt aanvragen
- Log in op het Serviceplein en klik op de tegel Thuiswerkfaciliteiten. Let op: je hebt het SAP-nummer nodig waarop je de kosten van het artikel kan boeken.
- Je leidinggevende beoordeelt je aanvraag
- Na goedkeuring volgt de bestelling
- Het duurt ongeveer 4 tot 5 weken voordat je de bestelling ontvangt.
In bruikleen
Het meubilair krijg je in bruikleen. Gipsen, de leverancier van het meubilair, maakt gebruik van LOOOPS Service voor de levering van de faciliteiten. Treed je uit dienst of voldoe je niet meer aan de voorwaarden, dan eindigt de bruikleenovereenkomst en is het uitgangspunt dat je het artikel overneemt tegen de restwaarde. Dit bedrag is laag, omdat het een tweedehands product is. Bekijk het overzicht van de bedragen.
Eindigt de bruikleenovereenkomst binnen 12 maanden na ontvangst van het meubilair? Dan kun je er ook voor kiezen om deze te retourneren aan de leverancier, Gispen, via info@looops.nl.
ICT-middelen
Een beperkt assortiment aan ICT-middelen is beschikbaar gemaakt voor het thuiswerken. Het kan een nieuw product zijn, maar ook een apparaat uit de pool. Ook hiervoor geldt dat er mogelijk andere afspraken bestaan voor jouw situatie. Je leidinggevende kan je hierover informeren.
Aanvragen
- Bespreek met je leidinggevende welke apparatuur je wilt aanvragen
- Log in op de helpdesk portal en klik op de tegel Hardware, kantoor & telefonie
- Als je aanvraag is goedgekeurd, dan volgt de bestelling
In tegenstelling tot het meubilair, blijven de ICT-middelen eigendom van de universiteit. Treed je uit dienst of voldoe je niet meer aan de voorwaarden? Dan lever je de ICT-middelen in goede staat in bij het ISSC.