Universiteit Leiden

nl en

ISSC-helpdesk

De Helpdesk ISSC (ICT Shared Service Centre) levert ICT-ondersteuning aan alle gebruikers met een universitaire werkplek.

Helpdesk portal

De helpdesk portal is hét startpunt voor vragen en verzoeken over ICT- en andere facilitaire diensten. Je kunt hier direct je vraag stellen, een aanvraag of melding indienen, en een oplossing vinden. Je kunt in de helpdesk portal ook de status van je verzoek volgen. 

Naar de helpdesk portal

Contact met helpdesk

Kom je er via de helpdesk portal niet uit? Dien dan een ticket in via de helpdesk portal of bel de helpdesk via +31 71 527 8888 (werkdagen 08.30 - 17.30) voor hulp.

ICT-ondersteuning docenten en studenten

De helpdesk heeft een speciaal loket voor onderwijs ICT-support aan docenten en studenten. Je kunt via twee manieren hulp krijgen.

  1. Bezoek de helpdesk portal en kies voor de tegel 'Teaching support & digitale leeromgevingen'.
  2. Bel de helpdesk +31 71 527 8888 (werkdagen 08.30 - 17.30). Kies in het keuzemenu voor 'teacher support'. Je krijgt dan direct de juiste personen aan de lijn.

ICT-balies

De ISSC-helpdesk heeft ICT-balies in enkele gebouwen van de universiteit, waar je terecht kunt met al je ICT-gerelateerde vragen over je werkplek.

Overzicht ICT-balies

Incidenten melden

Heb je een zwakke plek in één van onze systemen ontdekt, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. Meld datalekken, phishing en incidenten bij de Helpdesk ISSC. Lees meer over het melden van incidenten.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.