Hulp en ondersteuning
Heb je een vraag over uw ICT werkplek? Of heb je hulp nodig met bij het inzetten van ICT middelen in het onderwijs? Hieronder vind je meer informatie.
Helpdesks en contactpersonen
Het ICT Shared Service Centre (ISSC) is de ICT expertisecentrum van de universiteit. Daarnaast heeft elke faculteit en ondersteunende eenheid ook een eigen ICT-afdeling of contactpersoon.
Contactinformatie per onderwerp
Helpdesk ISSC | Vragen over of problemen met uw universitaire werkplek |
ICT-contactpersonen | Aanvragen van ICT-faciliteiten voor onderzoek, onderwijs en bedrijfsvoering |
ICTO-coördinatoren | Advies en ondersteuning bij het inzetten van ICT in het onderwijs |
Privacy officers | Vragen en klachten over privacy (algemeen) |
Privacyloket | Vragen en klachten over privacy aan functionaris gegevensbescherming of jurist |
Informatiemanagers | Vragen over het ICT-beleid |
Telefoniecoördinatoren | Vragen over uw telefoon/telefoonnummer |
Contactpersonen uSis | Aanvragen van een uSis-profiel of uSis-account |
Gms-contactpersonen | Aanvragen van een gastaccount |
Studiegids redacteuren | Vragen over of bijwerken van de Studiegids |
Onderhoud en storingen
Het ISSC voert regelmatig onderhoud uit op uw ICT werkplek. Wil je een storing melden, dan neem je contact op met de ISSC Helpdesk (tel. 8888). Op de pagina met actuele informatie over ICT-storingen en gepland onderhoud kun je zien of de storing al gemeld of misschien zelfs al opgelost is.
Handleidingen
Wil je zelf software installeren op je werkplek? Of wil je weten hoe je je werkmail kunt inzien via je smartphone? Voor verschillende ICT producten zijn er handleidingen beschikbaar.
Aanvraagformulieren
Ben je je wachtwoord vergeten en wil je een nieuw wachtwoord aanvragen? Of wil je een nieuwe werkgroep aanvragen? Via online formulieren kun je verschillende ICT diensten en/of producten aanvragen.