Onderzoek
De Back Office Registrations voor informatie over universitaire registraties bij subsidieverstrekkers
Dien je een onderzoeksaanvraag in of wil je reageren op een call? Dan heb je vaak een registratienummer nodig. De universiteit is, als organisatie, geregistreerd in diverse systemen van subsidieverstrekkers. Het aantal registraties neemt toe en ze worden steeds gecompliceerder. Daarom is in 2023 de Back Office Registrations opgezet en onlangs geopend. De back office beheert de registraties samen met andere relevante informatie die nodig is voor het indienen van onderzoeksaanvragen.
Informatie over registraties
De back office bevat informatie over registratienummers (zoals o.a. het PIC nummer en BTW nummer) en veelgevraagde verklaringen.
Je kunt deze informatie via de volgende universitaire kanalen in ‘factsheets’ raadplegen:
- Research Support Knowledge Base
- Registration Numbers (pagina op de medewerkerswebsite
- Research Support Portal (zoek op ‘registrations’)
Goedkeurings- en tekenproces
Wil je bepaalde onderzoeksgerelateerde contracten en subsidiedocumenten laten goedkeuren en ondertekenen? Bekijk hiervoor dit interactieve stroomschema.
Vragen?
Onderzoekers kunnen contact opnemen met de eerstelijnsonderzoeksondersteuner voor advies en aanvullende informatie over onderzoekssubsidies. Wanneer aanvullende informatie over registraties nodig is, kan de eerstelijnsonderzoeksondersteuner contact opnemen met de Back Office Registrations.