Sociaal

Doe mee met de EK-pool van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid

4 juni 2024

Ook dit jaar organiseren Erik Kien en Rob Hogeboom een EK-pool voor de medewerkers van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. In bijgevoegd document lees je de voorwaarden en vind je het aanmeldformulier.

WEDSTRIJDREGLEMENT

Iedereen die in of rond het KOG werkzaam is kan aan de pool deelnemen.
Deelname kost € 5,00 per persoon, te voldoen bij inleveren deelnameformulier (zonder € 5,00 geen deelname)
Deelnameformulier inleveren bij Erik Kien (B.412) of Rob Hogeboom (C.029).

Uiterste inleverdatum: vrijdag 14 juni, 12.00 uur

Eerste ronde
Van iedere wedstrijd voorspelt u de uitslag. Een juist voorspelde uitslag levert 3 punten op.
Van iedere wedstrijd voorspelt u de toto. Een juist voorspelde toto levert 1 punt op. (1=eerstgenoemde team wint, 2=laatstgenoemde team wint, 3=gelijkspel)
De door u voorspelde uitslag en toto hoeven NIET met elkaar in overeenstemming te zijn!

Tweede ronde tot en met finale
U geeft aan welke landen u denkt dat de 2e ronde en verder zullen spelen. Dit mogen willekeurig gekozen landen zijn.
De nummer 1 en 2 van iedere pool en de beste 4 nummers 3 plaatsen zich voor ronde 2. Voor ieder juist voorspeld land in de 2e ronde 5 punten, kwartfinale  7 punten, halve finale 10 punten, finale 15 punten, Europees kampioen 20 punten.

Bonusvragen
U voorspelt wie er topscorer van het hele toernooi wordt. Een juiste voorspelling levert 7 punten op.
U voorspelt hoeveel doelpunten de uiteindelijke Europees kampioen zal scoren. Een juiste voorspelling levert 3 punten op.
U voorspelt hoeveel doelpunten er tijdens het hele toernooi gescoord zullen worden. Een juiste voorspelling levert 3 punten op.

1e prijs: 30% van de inleg
2e prijs: 25% van de inleg
3e prijs: 20% van de inleg
4e prijs: 15% van de inleg
5e prijs: 10% van de inleg
Poedelprijs: voor de laagst geklasseerde deelnemer in de eindstand.

Bij een gelijke stand is het aantal gescoorde doelpunten tijdens het gehele toernooi doorslaggevend. De deelnemer die met zijn/haar voorspelling hier het dichtst bij zit, wint. Als ook dit geen beslissing oplevert, wordt gekeken naar het aantal doelpunten van de Europees kampioen. Levert ook dit geen beslissing op dan wordt de prijs naar rato verdeeld.

In gevallen waarin het bovenstaande niet voorziet, beslist de organisatie.
____________________________________________________________________________________________________

WEDSTRIJDSCHEMA VANAF DE TWEEDE RONDE

Tweede ronde
W37: Winnaar groep A – Nummer 2 groep C         W38: Nummer 2 groep A – Nummer 2 groep B