Inschrijving geopend voor het Summer Festival FdR 4 juli 2024!

13 juni 2024

Het is zover! Vanaf vandaag kun je je inschrijven voor het Summer Festival FdR 2024 dat plaatsvindt in het Universitair Sportcentrum (USC) te Leiden. Dit evenement, speciaal georganiseerd voor alle medewerkers en studentassistenten, vindt plaats op donderdag 4 juli van 15.30 tot 22.00 uur en is gratis toegankelijk!

Een dag vol plezier en ontspanning
Het USC wordt voor één dag omgetoverd tot een levendig en gezellig Summer Festival. Denk aan sfeervolle foodtrucks, knusse zitjes en picknickbankjes, muziek en lekkere drankjes en hapjes. Het wordt een ervaring die je niet wilt missen!

Activiteiten voor iedereen
Voorafgaand aan het feestgedruis kun je deelnemen aan verschillende activiteiten op zowel het indoor- als outdoorterrein van het USC. Er is voor ieder wat wils:

• Rustige Indooractiviteiten: doe mee met een pubquiz of een verkwikkende brain training-of yogaworkshops.
  • Actieve outdoor ‘sport & spel’: geniet van een uurtje beachvolleybal, korfbal, Lacrosse, jeu de boules en andere sportieve spellen.

Schrijf je in tot uiterlijk 28 juni 2024
Een inschrijving kost dus niets. Wel ontvang je muntjes voor drankjes, kun je meedoen aan activiteiten en zijn er lekkere hapjes, een dinerbuffet en dessert. Aan de hand van je registratie kopen we alles in en gaan we ervanuit dat je komt. Jouw plek is dan gereserveerd.

Kom ook en luid samen de zomer in!
Zorg dat je erbij bent op 4 juli om samen de zomer in te luiden met je collega’s.

Universitair Sportcentrum (USC)
Einsteinweg 6 in Leiden

Het hoofdgebouw van het Universitair Sportcentrum bevindt zich op Einsteinweg 6 in Leiden. Houd er rekening mee dat auto’s momenteel beperkt toegang hebben tot de Einsteinweg vanwege werkzaamheden. De gemakkelijkste toegang tot het gebouw per fiets of te voet is momenteel via de Ehrenfestweg.

Met de auto
Parkeren op het terrein is alleen toegestaan voor sportinstructeurs en personen met een beperking. Maak gebruik van de Ehrenfest Parking Garage (Ehrenfestweg 1, 2333 CC Leiden), vlak naast het USC. Deze meerlaagse parkeergarage ligt aan de overkant van de weg van het hoofdgebouw van het USC.

Met de bus vanaf Leiden Centraal station
Enkele buslijnen brengen je van Leiden Centraal station naar het hoofdgebouw van het USC. Nabijgelegen bushaltes die niet door de werkzaamheden worden beïnvloed zijn 'Gorlaeus Laboratorium', 'Wassenaarseweg/Corpus' en 'Bio Science Park-Oost'. Voor meer informatie en actuele vertrektijden kun je terecht op de website 9292.

Per fiets
Je kunt onze locatie bereiken via de Ehrenfestweg. Er is voldoende ruimte om je fiets te parkeren in onze fietsenstalling. Raadpleeg de bijgevoegde kaart voor de specifieke locatie.

Meer informatie vind je op de website van USC