Ga je op vakantie? Stel een vervanger in voor je goedkeuringstaken

25 juni 2024

Ben je goedkeurder voor een van onderstaande taken? Zorg dan dat je tijdig vervanging instelt als je met vakantie gaat:

• Declaraties
  • Facturen
  • Keuzemodel
  • Mutaties
  • Nieuwe registraties
  • Tijdschrijven
  • Verlof
  • Bestellingen*

Je stelt vervanging in via de tegel 'Mijn vervanging' op het Serviceplein. Hoe je dat doet, lees je in het Kennisitem Serviceplein: Vervanging instellen.

* Voor het instellen van vervanging voor bestellingen kijk je in de handleiding 'Bestelserviceplein: Handleiding voor budgethouders (Goedkeuring en vervanging)’ (pdf)

Let op:

• Zorg dat je actielijst/werklijst leeg is voordat je een vervanging instelt.
  • Je kan alleen voor jezelf vervanging instellen.
  • P-check en F-check kan je niet vervangen. Per faculteit zijn er meerdere P-checks en F-checks. Zij moeten vervanging onderling regelen.
  • Vervanging geldt alleen voor geheel nieuwe aanvragen en voor aanvragen die opnieuw ter goedkeuring bij jou komen.
  • Als je een vervanger hebt ingesteld, heb je nog steeds de mogelijkheid om taken zelf te beoordelen. Je krijgt daar ook notificaties (e-mails) over. Als jouw vervanger een taak beoordeelt, dan verdwijnt deze taak uit jouw inbox en vice versa.
  • Je kan geen vervanging op vervanging stapelen. Als degene die jij vervangt ook al vervanger van iemand anders is, dan zie je die taken niet. Je ziet alleen de taken van degene die jij vervangt.