Onderzoek

Welke interdisciplinaire projecten krijgen een Kiem-beurs? Kom naar de bekendmaking op 27 juni

17 juni 2024

Op donderdag 27 juni worden vanaf 16.00 uur tijdens een feestelijke loting de ontvangers bekendgemaakt van de interdisciplinaire Kiem-beurzen 2024. Iedereen die een aanvraag voor een Kiem-beurs heeft ingediend (en aan de gestelde criteria voldoet), is van harte welkom bij deze spannende bijeenkomst. Aanvragers ontvangen binnenkort meer informatie.

Op de medewerkerssite vind je meer informatie over de bekendmaking en feestelijke loting van de Kiem-beurzen.

Ook meedoen? Dien uiterlijk vrijdag jouw voorstel in

Heb jij een goed idee voor een nieuwe interdisciplinaire (interfacultaire) onderwijs- en onderzoekssamenwerking of -ontmoeting? Je kunt nog een Kiem-beurs van maximaal € 10.000 aanvragen! De deadline is vrijdag 21 juni om 17:00 uur. Meer informatie over de Kiem-beurzen vind je op de medewerkerssite.