Renovatie van balie entreehal KOG

3 juli 2024

Na wat aanpassingen in het renovatieschema vanwege de vondst van een betonnen onderdeel onder de vloer verloopt nu alles weer volgens planning. We kunnen tijdens de week van de El Cid (vanaf 12 aug) weer gebruik maken van de normale hoofdingang. Wel wordt er in de weken erna nog wat aan de afwerking gedaan zoals schilderwerkzaamheden.

Centraal servicepunt
Aanstaande maandag 8 juli start, naast de al lopende renovatie van het entreeportaal, de verbouwing van de balies. Dit deel zal uiterlijk 26 juli klaar zijn. De servicediensten zoals receptie, servicedesk en het ISSC-servicepunt zijn dan naast elkaar geplaatst. Dit creëert een centraal servicepunt waarmee we een efficiëntere dienstverlening nastreven die beter is afgestemd op de behoeften van medewerkers en studenten.

Tijdelijke plek receptie en servicedesk
Vanwege de verbouwing van de balies, wordt vanaf maandag 8 juli een tijdelijke receptie ingericht tegenover de balie, naast A0.14. De servicedesk is per 1 juli al naar A0.02 verhuisd. De pantry met koffie en thee blijft beschikbaar gedurende de hele verbouwingsperiode

Bij voorbaat dank voor je geduld en begrip. Voor vragen of opmerkingen kun je terecht bij law.facilities@law.leidenuniv.nl

Afbeeldingen van het beoogde nieuwe servicepunt