Onderwijs, Financiën

Vraag subsidie aan voor Virtuele Internationale Samenwerking (VIS)

4 juli 2024

In een Virtueel Internationaal Samenwerkingsproject (VIS) werken Nederlandse en buitenlandse studenten op afstand samen aan een project dat lokale vraagstukken koppelt aan een internationaal perspectief.

Ben je docent of onderwijskundige en wil je een VIS-project ontwikkelen, dien dan uiterlijk op 16 september 2024 een subsidieaanvraag in. Als je projectvoorstel wordt goedgekeurd, ontvangt de universiteit €15.000 van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport om jou als aanvrager vrij te roosteren voor het ontwikkelen van het project.

Subsidie aanvragen

1. Vraag schriftelijke toestemming aan van je instituut/begeleider en de onderwijsdirecteur.
  2. Vul het aanvraagformulier in.
  3. Stuur het formulier samen met de schriftelijke toestemming uiterlijk maandag 16 september 2024 naar Ivo Bles, Medewerker Onderwijssubsidies bij het International Relations Office, via edugrants@sea.leidenuniv.nl.
  4. Aanvragen worden beoordeeld op volgorde van binnenkomst. Hoe eerder je een aanvraag indient, hoe groter de kans op toekenning van de subsidie.

Heb je vragen, neem dan contact op met de afdeling onderwijssubsidies: