ICT

Veelgestelde vragen over de migratie naar Windows 11

18 juli 2024

Vanaf maandag 29 juli aanstaande gaat het ISSC voor de Faculteit Geesteswetenschappen alle laptops en desktops overzetten naar Windows 11. Je hebt hier een mail over ontvangen vanuit IFZ. Hieronder staan alle veelgestelde vragen over de migratie naar Windows 11 op een rijtje.

Mac

Moet mijn iMac/MacBook ook worden gemigreerd?

Nee, de migratie is bestemd voor Windows apparatuur.

Laptop

Het migratieteam is er vanaf 31 juli, ik ga de week daarvoor met vakantie. Kan ik mijn laptop dan al inleveren?

Dat kan, je kunt de laptop inleveren bij Lynn de Frank IFZ (Herta Mohr, kamer 2.34) of bij je secretariaat.

Kan mijn laptop ook na de drukte begin september worden gemigreerd?

Dat kan, je kunt je laptop op een andere locatie inleveren waar het migratieteam dan aan het werk is.

Ik lever mijn laptop in, maar als ik terugkom van vakantie, dan is het migratieteam al weg. Kan ik mijn laptop dan ergens anders ophalen?

Als je dit doorgeeft, dan haalt Lynn de Frank van IFZ de laptop op bij het migratieteam en kun je de laptop bij IFZ afhalen na je vakantie.

Kan ik mijn laptop mijn gehele vakantie laten liggen bij het migratieteam?

Dat kan, de laptops worden veilig achter slot en grendel bewaard.

Meer vragen?

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met het IFZ via ifz@hum.leidenuniv.nl

Neem contact op met het IFZ