(Nieuwe) profielfoto nodig? Kom naar de fotoshoots voor medewerkers!

30 augustus 2024

Let op: deze fotoshoots zijn uitsluitend voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen.

Heb je nog geen (of een verouderde) foto op je medewerkersprofiel op de universitaire website? In september is er op twee momenten een professionele fotograaf (Arash Nikkhah) aanwezig om nieuwe profielfoto’s voor medewerkers van de Faculteit Geesteswetenschappen te maken.

Waar en wanneer?

De foto's worden genomen in Leiden, in het P.J. Vethgebouw (Nonnensteeg 3, Leiden): de trap op bij de ingang via de Hortus Botanicus, de eerste deur links, bij de groene plantenwand

Op de onderstaande momenten is de fotograaf aanwezig, met ieder kwartier een tijdslot waar een beperkt aantal medewerkers zich voor aan kunnen melden. Dit is om te garanderen dat de fotograaf genoeg tijd heeft voor iedere foto. Zorg dat je dus aan het begin van je tijdslot aanwezig bent.

• Dinsdag 17 september 2024 van 10:00 tot 13:00 in Leiden
  • Donderdag 19 september 2024 van 10:00 tot 13:00 in Leiden

Belangrijk om te weten

Tijdens de fotoshoot wordt door jou gelijk de favoriete foto geselecteerd, deze zullen wij vervolgens gebruiken voor je profielpagina en bij eventuele nieuwsberichten. Wij zullen je tevens vragen om hiervoor een quitclaim te tekenen. Na afloop ontvang je de foto per mail, deze kun je ook voor persoonlijk gebruik inzetten (bijvoorbeeld op LinkedIn).

De kosten voor de fotografie zijn hoog, daarom willen wij je vragen om alleen op de foto te gaan als je nog geen profielfoto op de website hebt staan of als je de afgelopen twee jaar nog geen gebruik hebt gemaakt van onze fotosessie.

Kies een tijdslot

In de onderstaande tool kun je een tijdslot kiezen. Je dient hiervoor ingelogd te zijn met je ULCN/VUW-account van Microsoft.

Werkt de tool niet? Klik dan hier om een tijdslot te kiezen.

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met events@hum.leidenuniv.nl.