Op zoek naar talent voor verschillende posities binnen de faculteit

29 augustus 2024

De faculteit is voortdurend in beweging, zowel op het gebied van onderzoek en onderwijs als op het gebied van organisatie. Wij zijn daarom ook doorlopend op zoek naar mensen die bereid zijn om naast of deels in plaats van hun bestaande werkzaamheden bepaalde taken en verantwoordelijkheden op zich te nemen, om de faculteit zo verder te brengen en onze ambities waar te maken.

Op dit moment zijn we concreet op zoek naar bestuurlijk, coördinerend en/of organisatorisch talent voor de volgende posities binnen de faculteit:

Opleidingsdirecteur bachelor Rechtsgeleerdheid (0,4 fte)
De opleidingsdirecteur bachelor Rechtsgeleerdheid zorgt, onder leiding van de vice-decaan, voor de kwaliteit en organisatie van het aangeboden onderwijs. De opleidingsdirecteur zorgt daarnaast voor de algemene bewaking van de studievoortgang van de studenten. De opleidingsdirecteuren binnen de faculteit vormen tezamen het Onderwijsbestuur, onder voorzitterschap van de vice-decaan. Samen zetten zij de lijnen uit van het facultaire onderwijsbeleid. Vanzelfsprekend zal de nieuwe opleidingsdirecteur bachelor Rechtsgeleerdheid ook nauw betrokken zijn bij de (verdere) implementatie van de Kernvisie juridische opleidingen.

Facultaire coördinator(en) Diversiteit & Inclusie (0,2-0,4 fte)
De faculteit streeft ernaar om een inclusieve gemeenschap te zijn die alle studenten en medewerkers in staat stelt om zich gewaardeerd en gerespecteerd te voelen en zich volop te ontplooien. Diversiteit in ervaringen en perspectieven verrijken ons onderwijs, versterken ons onderzoek en onze organisatie. Wij zijn op zoek naar een of meer collega’s die samen met ons en in afstemming met de universiteit en de andere faculteiten het thema diversiteit en inclusie verder willen ontwikkelen en sterker willen verankeren binnen onze faculteit.

Facultaire coördinator(en) Studentenwelzijn (0,2-0,4 fte)
Studentenwelzijn is een belangrijke voorwaarde om de studieperiode succesvol te doorlopen. Als het welzijn van een student onder druk staat, kunnen het studeren, de persoonlijke en professionele ontwikkeling daardoor negatief beïnvloed worden. De faculteit hecht daarom veel waarde aan het welzijn van haar studenten en is voortdurend op zoek naar manieren om studentenwelzijn te bevorderen. In deze functie – die eventueel ook kan worden gedeeld met een andere collega – ga je ons helpen om het thema studentenwelzijn structureel in te bedden in onze faculteit.

Afhankelijk van het aantal kandidaten en de omvang van de weektaak waarbinnen door de betreffende persoon of personen op het thema studentenwelzijn kan worden ingezet, is er een vergoeding in fte beschikbaar vanuit een door het College van Bestuur daarvoor geoormerkt budget.

Interesse of nadere informatie?
Voor alle genoemde posities geldt dat wij op zoek zijn naar collega’s die open staan voor vernieuwing en bereid zijn om verantwoordelijkheid te nemen om zo de faculteit verder te brengen. Uiteraard is het goed mogelijk afspraken te maken over de lengte van de periode waarbinnen taken worden opgepakt, mede in relatie tot een evaluatiegesprek. Voor alle gevallen geldt dat we ten aanzien van de invulling van deze posities indien gewenst graag maatwerk bieden.

Mogelijk geïnteresseerden kunnen zich tot 16 september a.s. per mail of telefonisch melden bij het hoofd HR Gertia Knorr en/of de bestuurssecretaris Vera Versluis. Neem ook gerust contact op voor het vrijblijvend inwinnen van nadere informatie over deze posities.