Opening van het nieuwe facultair jaar: faculty-talks over vernieuwing

26 augustus 2024

Op dinsdag 3 september openen we officieel het facultair jaar 2024-2025 op de faculteit der Rechtsgeleerdheid in het KOG. Dit jaar is het thema ‘vernieuwend’. Als één van de kernwaarden van de universiteit laten we zien  hoe de faculteit vernieuwend is in onderwijs, onderzoek en organisatie.

‘Faculty talks’
Vanaf 16.00 uur zijn alle medewerkers en student-assistenten welkom in het restaurant van het KOG. Na een openingswoord van onze decaan Suzan Stoter vindt op een nieuw podium een drietal ‘Faculty Talks’ plaats. De presentatie is in handen van het duo Hannah Saberi (oud-assessor) en Roel Kwast (nieuwe assessor). Om 17.00 uur sluiten we af met een borrel.

Om het podium heen
Kom dus allemaal naar het restaurant KOG en luid het facultaire jaar 2024-2025 in met decaan Suzan Stoter, Rogier Kegge, Elody Hutten, Dirk Visser en Gertia Knorr. Als publiek hoef je letterlijk (en figuurlijk) niet stil te zitten, maar kun je om het podium heen staan al dan niet leunend aan een statafel. Mocht je niet te lang willen staan, dan zijn er ook stoelen beschikbaar.

Prijzen
Tijdens de borrel wordt ook bekend gemaakt welke docenten door studenten zijn verkozen tot beste werkgroepdocent en hoorcollegedocent (JSVO-onderwijsprijzen). Vice-decaan Jan Crijns reikt een prijs uit aan de propedeusestudent met het beste cijfergemiddelde van het vorige facultaire jaar.