Verbreed je horizon tijdens de International Experience Week

14 augustus 2024

Wil jij je horizon verbreden op het gebied van carrière en persoonlijke groei? Tijdens de International Experience Week ontdek je welke internationale mogelijkheden de Universiteit Leiden je te bieden heeft.

Op woensdag 25 september (09:15-13:00) kun je tijdens een evenement speciaal voor medewerkers luisteren naar internationale ervaringen, inspirerende sessies volgen, collega’s ontmoeten en genieten van een netwerklunch. Meer weten? Bekijk hier het programma.

Let op: Inschrijving is verplicht voor deze sessies en de plaatsen zijn beperkt. Mis het niet en verzeker je van een plek door je vroeg in te schrijven!

Schrijf je in

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor studenten om internationale leerervaringen op te doen (zoals stages, kortlopende programma's en uitwisselingen)? Je bent ook welkom om op zaterdag 28 september de Student Info Fair te bezoeken.