Onderzoek

Call for abstracts: Eerste Leidse Conferentie voor Publieke Ethiek voor Bachelorstudenten

1 september 2024

The Centre for Public Values and Ethics (CPVE) kondigt de eerste Leidse Conferentie voor Publieke Ethiek voor Bachelorstudenten aan. Als een toonaangevend interdisciplinair academisch expertisecentrum is het CPVE toegewijd aan het bevorderen van onderzoek naar normatieve kwesties in bestuur en ethiek in de publieke sector. Deze conferentie is bedoeld om bacheloronderzoek op het gebied van rechtvaardigheid, publieke waarden en ethiek te stimuleren en te benadrukken. Door middel van deze conferentie wil het CPVE academische betrokkenheid en wetenschap onder bachelorstudenten in publieke waarden en ethiek bevorderen.

De conferentie zal op 22 november 2024 in Den Haag worden gehouden met als thema Grenzen Herzien: Identiteit, Cultuur en Rechtvaardigheid in een Geglobaliseerde Wereld.

Lees verder op de Engelstalige website