HR

Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden: zet vóór eind oktober je eindejaarsuitkering in

26 september 2024

Reis je minstens één keer in de week op één dag op en neer naar werk? Of sport je bij het Universitair Sportcentrum of SportCity? Dan kan je de kosten laten verrekenen met je brutoloon, eindejaarsuitkering of je vakantie-uitkering via het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden.

Alle deadlines voor het Keuzemodel op een rij:

• Je vakantie-uitkering kon je inzetten tot en met 30 april*
  • Je eindejaarsuitkering kan je inzetten tot en met 31 oktober*
  • Je brutoloon kan je inzetten tot en met 30 november.

* Het verrekenen van je reiskosten woon-werkverkeer vormt een uitzondering. Daarvoor kan je naast je brutoloon ook nog je vakantie-uitkering en eindejaarsuitkering inzetten tot 30 november.

Indienen aanvraag

De meeste aanvragen van het keuzemodel arbeidsvoorwaarden dien je digitaal in via Self Service. Hoe je een aanvraag indient, kun je lezen in het Kennisitem over het Keuzemodel. De aanvragen die via een ander formulier dan Self Service verlopen, hebben een langere afhandelingstijd. Het is in die gevallen nog belangrijker de aanvraag op tijd in te dienen.

Meer informatie over het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden lees je op de webpagina.