Nieuwe LDE trainees van start – wil jij volgend jaar ook je team verrijken?

3 september 2024

Deze week starten er zeven nieuwe trainees bij de Universiteit Leiden. Drie eerstejaars trainees gaan aan de slag bij de afdelingen Strategische Communicatie, HRM Learning & Development en Functioneel beheer. En er starten vier tweedejaars trainees bij SOZ, Student Support Services, FGGA en het LIACS (FWN). We heten deze trainees van harte welkom!

De trainees zijn startende professionals met een afgeronde masteropleiding. Zij kunnen een waardevolle bijdrage leveren op de werkvloer en binnen korte tijd meedraaien in een team. Opdrachtgevers en trainees van de afgelopen jaren hebben een testimonial geschreven op de medewerkerswebsite en de ‘Werken bij’ website.

Verrijk je team met een LDE-trainee

LDE-trainees zijn gedreven starters en brengen naast een dosis energie ook frisse inzichten mee. Ze vormen onderling een netwerk en volgen een intensief opleidingsprogramma waarbij ze zich persoonlijk en professioneel ontwikkelen. Zo kunnen ze een waardevolle bijdrage leveren aan verbinding, vernieuwing en verandering van (beleids)processen en het faciliteren van het primaire proces van onderwijs en onderzoek. Met het LDE-traineeship wordt de Universiteit Leiden bovendien zichtbaar op de arbeidsmarkt als relevante en interessante werkgever voor jonge professionals.

Wil je volgend jaar ook een trainee verwelkomen binnen jouw team? De uitvraag hiervoor komt in januari. Nu al meer weten? Neem dan contact op met Daniëlle van Rijk via ldetraineeship@bb.leidenuniv.nl.