Nomineer een student voor de Leiden Leadership Centre Scriptieprijs 2024

17 september 2024

Heb je als docent afgelopen jaar een scriptie begeleid waarvan je dacht: "Hier zou meer mee gedaan moeten worden"? Dit is de kans voor je student om dat waar te maken.

Heb je studenten begeleid die in het academisch jaar 2023-2024 een bachelor- of masterscriptie over leiderschap of een verwant thema hebben geschreven? Verwijs hen dan naar een nominatie van hun scriptie voor de Leiden Leadership Centre Scriptieprijs 2024.

Moedig je student aan

Ken je een student die met zijn of haar scriptie meer impact kan maken en een groter podium verdient? Moedig deze student dan aan om deel te nemen! De deadline voor inzendingen is 27 september.

Gratis naar conferentie over leiderschap

Door hun scriptie te nomineren, maakt de student kans op mooie prijzen en ontvangen zowel de docent als de student gratis toegang tot de Conferentie Publiek Leiderschap met Perspectief in Den Haag.

Nomineren kan tot 27 september

Meer informatie en nomineren? Klik hier!

Over het Leader Leadership Centre (LLC)

Het Leiden Leadership Centre (LLC) van de Universiteit Leiden is een toonaangevend platform voor onderzoek en onderwijs op het gebied van publiek leiderschap, gevestigd in Den Haag. Ons doel is om de kennis over publiek leiderschap te bevorderen en bij te dragen aan leiderschapsontwikkeling, zowel in de wetenschap als in de praktijk.