Procedure voor het reserveren van ruimtes voor evenementen

1 oktober 2024

Als universitaire gemeenschap hechten wij veel waarde aan de inspanningen van studenten en medewerkers bij het organiseren van evenementen en activiteiten over actuele onderwerpen. Naar aanleiding van vragen over de procedures en criteria voor het organiseren van dergelijke evenementen heeft de universiteit eerder dit jaar een nieuwe aanpak geformuleerd, bedoeld om meer duidelijkheid en transparantie te creëren.

In Den Haag en Leiden worden op 10 en 16 oktober informatiesessies gehouden om studenten en medewerkers over deze procedures te informeren. Als je vragen hebt of geïnteresseerd bent om deel te nemen aan een van deze aankomende sessies, neem dan contact op met de POPcorner: popcornerthehague@leidenuniv.nl