Universiteit Leiden

nl en

Onderwijs, Organisatie, Onderzoek

Professional Development Exchange Hub: zie het cursusaanbod

26 september 2024

Verbreed je horizon als universiteitsdocent

Wil jij graag meer te weten komen over recente ontwikkelingen binnen het onderwijs en leren van collega's van andere universiteiten? Zo ja, dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een nationale samenwerking met het doel om interactie en samenwerking tussen docenten van verschillende universiteiten te bevorderen en zo een gemeenschap te vormen.

Van Rotterdam tot Maastricht, Amsterdam tot Groningen: face-to-face meetings, online cursussen, webinars, en hybride activiteiten zullen worden aangeboden op verschillende locaties, data en tijden. docenten kunnen zo dieper ingaan op relevante onderwerpen, zoals innovatieve technologieën, diversiteit en inclusiviteit, toetsing, Sustainable Development Goals en (inter)disciplinair onderwijs.

Toelatingscriteria voor medewerkers

Je bent werkzaam en hebt onderwijstaken aan een van de deelnemende universiteiten: Open Universiteit, Radboud Universiteit Nijmegen, Universiteit Maastricht, Vrije Universiteit Amsterdam, Erasmus Universiteit Rotterdam, Rijksuniversiteit Groningen, of Universiteit Leiden.

· In de meeste gevallen is het van waarde als je de Basis Kwalificatie Onderwijs (BKO) al hebt behaald.

· Sommige cursussen worden alleen gegeven in het Nederlands of het Engels. Om aan deze cursussen mee te doen moet je de taal in kwestie goed genoeg onder de knie hebben om mee te doen.

Wat wordt er aangeboden en waar?

Institutie

Vrije Universiteit Amsterdam 

Beschrijving

Generatieve AI zoals AI-chatbots hebben een grote impact op hoe studenten leren en hoe hun toekomstige beroep eruit zal zien. Hoe ga je daarmee om?

Leer in deze korte workshop voor docenten, opleidingsdirecteuren en coördinatoren over het VU-beleid en VU-CTL-aanbevelingen over de inzet van generatieve AI in het onderwijs. Krijg waardevolle ideeën over het effectief, maar vooral verantwoord, integreren in je programma of cursus.

Locatie

Hybride

Dagen en tijden

1 oktober 2024, 11:00 - 12:30 

3 december 2024, 11:00 - 12:30 

Taal

Nederlands, tenzij iemand geen Nederlands spreekt - dan Engels. 

Prijs 

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://vu.nl/nl/agenda/2024/integreer-generatieve-ai-effectief-en-verantwoord-in-je-cursus-1

https://vu.nl/nl/agenda/2024/integreer-generatieve-ai-effectief-en-verantwoord-in-je-cursus-2

Institutie 

Rijksuniversiteit Groningen 

Beschrijving

Benieuwd hoe je je studenten kunt betrekken, de impact van je lessen kunt vergroten en tijd kunt besparen bij het ontwerpen van je cursussen? Dan zou open onderwijs wel eens het antwoord kunnen zijn.

Tijdens deze webinar geven we informatie om je te helpen begrijpen: 

  • Wat de concepten open onderwijs en open leermaterialen zijn.

  • Waarom en wanneer het gebruik van open leermaterialen en praktijken kunnen helpen in het transformeren van onderwijs.

  • Waar je open leermaterialen kunt vinden.

  • Hoe je open leermaterialen en praktijken op een effectieve manier kunt integreren in je lessen.

  • Wie je kan helpen in het verder ontdekken van open leermaterialen

Locatie 

Online webinar 

Dagen en tijden

26 september 2024, 11:00 - 12:00 

Taal

Engels

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://libcal.rug.nl/event/4218204 

Institutie

Erasmus Universiteit 

Beschrijving

Wil je binnen jouw vak studenten laten samenwerken met studenten uit een ander land? Om zodoende een leerervaring te bieden aan en met studenten en docenten uit een andere omgeving/cultuur? Om dit te bewerkstelligen zonder dat studenten op fysieke uitwisseling gaan kan er gebruik worden gemaakt van Virtual Exchange (VE). Via VE werken studenten online samen aan taken en ontwikkelen zo naast vakinhoudelijke kennis ook competenties als samenwerken en interculturele communicatie. Door middel van VE krijgen ALLE studenten de kans op een internationale ervaring en worden zij niet gehinderd door mobiliteitsuitdagingen. Daarnaast, biedt VE studenten een interessant ander perspectief op de inhoud van het vak. Voorbeelden hiervan zijn het verkennen van de gezondheidszorg in beide landen of het ontdekken van perspectieven op gedragsproblemen of psychische stoornissen. 

In dit MicroLab werk je aan de integratie van VE in je vak. Dit MicroLab is ontwikkeld in nauwe samenwerking met UNIC, een Europese alliantie van acht universiteiten in postindustriële steden in Europa die zich inzetten voor het stimuleren van mobiliteit en inclusie met het oog op maatschappelijke impact. 

Locatie

Online Microlab  

Dagen en tijden

Maandag 4 november 2024, 13:00 - 17:00

Dinsdag 8 april 2025, 13:00 - 17:00

Taal

Engels

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Meld je aan door een email te sturen naar training@risbo.eur.nl

Cursus How to integrate virtual exchange into your course | Erasmus University Rotterdam (eur.nl) 

Institutie

Open Universiteit 

Beschrijving 

In deze workshop duiken we samen in de wereld van leerzame video's en ontdekken we wat deze video's van hoge kwaliteit maakt. We starten met een gesprek over wat de deelnemers als goede onderwijsvideo zien. Door middel van voorbeelden identificeren we de criteria van kwaliteit.

Daarna introduceren we een theoretisch kader waarin deze criteria ingedeeld zijn in vijf dimensies. De deelnemers gebruiken dit kader om hun eigen video's te evalueren met behulp van een checklist waar deze vijf dimensies ook op staan.

Tijdens het bespreekmoment van deze video's voegen de presentatoren een extra laag aan het theoretische kader toe, die laat zien waarom mensen hetzelfde product soms erg anders beoordelen op het gebied van kwaliteit.

We eindigen de workshop met gedurfde vragen die je mee naar huis neemt, zodat je na de workshop kunt reflecteren op hoe je de kwaliteit van je onderwijsvideo's nog verder kunt verbeteren.

Locatie

Online / Face2Face  

Dagen en tijden

Workshops duren 90 minuten. 

Op aanvraag. Vanaf 6 registraties zullen wij contact opnemen met deelnemers om een geschikt moment te vinden.

Deelnemers moeten hun eigen laptop meenemen.

Taal 

Beschikbaar in het Nederlands en het Engels

Prijs 

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Voor meer informatie kun je contact opnemen via docentprofessionalisering@ou.nl 

Institutie

Universiteit Leiden 

Beschrijving  

Hoe zie jij jezelf tijdens tijdens een begeleidingsproces: ben je iemand die delegeert, een expert, een coach, of misschien een kritische vriend? Ben je op zoek naar hulpmiddelen om beter te worden in het aansturen van studenten in het uitdagende proces van een scriptie schrijven?

Als begeleider speel je een belangrijke rol in het succes van studenten. Deze cursus voorziet je van de hulpmiddelen en strategieën om jouw begeleidingsvaardigheden te versterken en effectief mentorschap te bieden. Leer over de verschillende soorten begeleiderschap, vaak voorkomende uitdagingen en hoe je waardevolle feedback aan je student kunt geven. Start nu en leer hoe je jouw begeleidingsvaardigheden naar een hoger niveau kunt tillen.

Locatie 

Online (zelfstudie) 

Dagen en tijden

Start wanneer je wilt

Taal 

Beschikbaar in het Nederlands en het Engels

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Stuur een email naar: trainingoffice@llinc.leidenuniv.nl met je naam, institutie, voorkeur van taal (Dutch/English) en als onderwerp: “registration module Supervising thesis students - PDE”. Hierna ontvang je een link naar de e-learning module die je, op je eigen tempo, kunt doorlopen.

Institutie

Rijksuniversiteit Groningen 

Beshrijving

Basiskennis Nederlands

Deze cursus duurt drie weken en helpt jou: 

  • Jezelf voor te stellen en connecties te vormen met mede-studenten. 
  • Over je familie, vrienden, werk en studie te praten. 
  •  Het leven in Nederland te ervaren. 
  • Zinvol Nederlands spreken, schrijven en begrijpen.

Tijdens de cursus leer je Nederlandse zinnen, begroetingen, woordenschat, nummers, spelling en grammatica. Aan het einde van de cursus kun je bekende woorden en zinnen over jezelf en je familie herkennen. Je leert eenvoudige zinnen te gebruiken om te beschrijven waar je woont en over de mensen die je kent. Tot slot kun je korte teksten schrijven zoals een e-mail of formulieren invullen met persoonlijke gegevens. De focus ligt op vaardigheden zoals lezen en luisteren.

Deze cursus is gerangschikt als een van de beste online cursussen door online cursusaggregator class central. 

Locatie 

MOOC (Online)

Dagen en tijden 

Start wanneer je wilt (zelfstudie)

Taal

Engels

Prijs

Gratis (bij afronding binnen drie weken, zonder certificaat) of €75 fvoor deelnemers die een certificaat willen of er langer dan drie weken over doen.

Meer informatie en aanmelden

https://www.futurelearn.com/courses/dutch  

https://www.rug.nl/society-business/knowledge-and-learning/mooc/?lang=en 

Institutie

Open Universiteit 

Beschrijving

Het doel van deze cursus is om je inzicht te geven in hoe de wereld in elkaar zit voor iemand die autistisch is, en welke uitwerkingen dat heeft op het onderwijs. Daarmee ontwikkel je het vermogen om je in te leven in autistische studenten. De cursus geeft richtlijnen voor het autisme-inclusief maken van onderwijs, met concrete voorbeelden van hoe je die richtlijnen kunt toepassen. De richtlijnen worden begrijpelijk doordat je eerst inzicht in autisme hebt gekregen. 

Locatie

Online 

Dagen en tijden 

Start wanneer je wilt (zelfstudie)

Taal

Nederlands

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://www.ou.nl/-/autisme-inclusief-onderwijs 

Institutie

Universiteit Maastricht

Beschrijving

Onder beide studenten en docenten is er verwarring over hoogbegaafheid. Er is geen duidelijke definitie, maar wel veel aannames, zoals het idee dat een hoogbegaafde student altijd hoge cijfers zal halen en nooit vast komt te zitten. Hoogbegaafdheid is in feite niet alleen mentale scherpte of cognitieve vaardigheid, maar ook een reeks karaktereigenschappen, zoals gevoeligheid, twijfels en het zetten van (té) ambitieuze doelen. Hoewel hoogbegaafde studenten dezelfde problemen aangeven als hun mede-studenten ligt het bij hen wat gevoeliger door deze karaktereigenschappen, wat een negatieve invloed kan hebben op hun welzijn en academische prestaties.

In de eerste helft van de sessie kijken we naar vooroordelen en valkuilen rondom hoogbegaafdheid. In de tweede helft bespreken we manieren waarop hoogbegaafde studenten ondersteund kunnen worden door middel van het verkennen van hulpmiddelen voor het coachen van deze studenten. Overlapping van eigenschappen wordt soms gezien tussen hoogbegaafdheid en gedrags-, emotionele en angststoornissen zoals AD(H)D en autisme. Dit zal ook besproken worden in deze sessie. Begrip hiervoor kan hoogbegaafde studenten helpen om hun talenten te ontwikkelen en te groeien in het (academische) leven. 

Locatie

EDLAB Maastricht University Teaching & Learning Centre 

Sint Hubertuslaan 12, Maastricht 

Dagen en tijden

25 november 2024, 13:00 – 17:00 

Taal

Engels

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://edlab.nl/slottr/giftedness-at-um/ 

Institutie

Universiteit Leiden

Beschrijving

Wil jij graag een bestaand hoorcollege bijwerken, of een volledig nieuwe creëren? Wil je weten wat je studenten nodig hebben om de onderwijsmaterialen te begrijpen? Volg de online module Toegankelijke Hoorcolleges in Drie Stappen en kom erachter hoe je je hoorcollege kunt aanpassen aan de neurodiverse studenten in jouw cursus.

Locatie 

Online

Dagen en tijden

Start wanneer je wilt

Taal 

Beschikbaar in het Nederlands en het Engels

Prijs

Gratis, open access 

Meer informatie en aanmelden

Stuur een email naar: trainingoffice@llinc.leidenuniv.nl met je naam, institutie, voorkeur van taal (Nederlands/Engels) en als onderwerp: “registration module Accessible Lectures in Three Steps”. Hierna ontvang je een link naar de e-learning module die je, op je eigen tempo, kunt doorlopen.

Institutie

Erasmus Universiteit

Beschrijving

Het MicroLab is bedoeld om docenten te ondersteunen in het versterken van de interculturele communicatie tussen en met studenten. Er is geen specifieke voorkennis vereist.

Wat ga je bereiken? 

  • Herkennen van de elementen van een veilige en inclusieve leeromgeving.

  • Gebruiken van interculturele communicatie om dit te versterken.

  • Reflecteren op je eigen culturele achtergrond en persoonlijke normen, waarden en assumpties.

  • Uitleggen hoe je interculturele communicatie competenties kunt toepassen tijdens het onderwijs.

  • Herkennen hoe power dynamics invloed heeft op de interactie met studenten.

Locatie

Campus Woudestein  

Dagen en tijden

Dinsdag 21 januari 2025 

Tijd: 13:00 - 16:00 Campus Woudestein - T11-67 

Dinsdag 10 juni 2025 

Tijd: 13:00 - 16:00 Campus Woudestein - T11-67 

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Meld je aan door een email te sturen naar training@risbo.eur.nl

Cursus How to improve intercultural communication in your teaching | Erasmus University Rotterdam (eur.nl) 

Institutie

Erasmus Universiteit  

Beschrijving

In deze MOOC werk je aan je eigen evaluatieproducten door middel van opdrachten. Je kunst bevoorbeeld een evaluatieplan voor je eigen cursus maken. Bovendien maak je bij het volgen van de MOOC ook deel uit van een wereldwijde leergemeenschap van docenten in het hoger onderwijs.

Ons aanbod bestaat uit instructievideo's, interviews met experts en docenten, animaties, en checklists. Daarnaast zijn er ook oefeningen, opdrachten, en discussies in de MOOC.

Locatie 

Online 

Dagen en tijden

Elke 8 weken. Het is mogelijk om te registeren en te starten met de MOOC. 

Taal

Engels

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Assessment in Higher Education: Professional Development for Teachers | Coursera 

Institutie

Radboud Universiteit Nijmegen 

Beschrijving 

Je gaat tijdens de cursus in gesprek over waarom onderwijs en wetenschap de belangrijkste drijfveren voor duurzaamheid zouden moeten zijn. Daarnaast worden manieren aangedragen om studenten niet alleen met de vereiste kennis uit te rusten, maar ook met de nodige vaardigheden voor de toekomst. Deze cursus helpt je jouw onderwijs toekomstbestendig te maken! 

De cursus biedt stof tot nadenken en ruimte voor discussie. Als deelnemer zul je geïnspireerd raken en ideeën ontwikkelen over hoe je het onderwerp duurzame ontwikkeling kunt integreren in je eigen lessen, zelfs wanneer de tijd ontbreekt om grote aanpassingen te maken. 

Locatie 

Campus Nijmegen 

Dagen en tijden

8 oktober 2024, 13:00 - 16:00 

5 november 2024, 14:00 - 16:00 

Taal

Engels, tenzij alle deelnemers Nederlands spreken.

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Cursus Beyond content: hoe echt verschil te maken als docent | Radboud Universiteit (ru.nl)

Institutie

Erasmus Universiteit 

Beschrijving

Ben je op zoek naar manieren om impact te creëren met jouw onderwijs? Onze wereld is complex en vol met wicked problems, via ons onderwijs kunnen we studenten voorbereiden om bij te dragen aan het oplossen van deze uitdagingen. Maar waar begin je? Neem deel aan dit webinar om de principes van impact-gedreven onderwijs te verkennen en kansen voor jouw vak te identificeren. Dit webinar is een introductie op het MicroLab ‘How to design impact driven education?’. Het webinar is ook toegankelijk voor niet-onderwijzend personeel. Alle EUR-medewerkers kunnen gratis deelnemen.

Wat ga je bereiken?

  • Verken de principes van impact-gedreven onderwijs en identificeer kansen voor jouw vak

Locatie

Online 

Dagen en tijden

Stuur een email naar training@risbo.eur.nl om deze webinar aan te vragen.

Deze webinar wordt op aanvraag gegeven, met een minimum van 4 deelnemers.

Taal

Engels, tenzij alle deelnemers Nederlands spreken.

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Cursus Impact driven education | Erasmus University Rotterdam (eur.nl)

Institutie

Vrije Universiteit Amsterdam 

Beschrijving

In deze workshop behandelen we gemakkelijk toe te passen methoden om je cursus meer activerend en blended te maken.

We zullen je voorzien van vijf praktische tips. Docenten die deze tips al hebben geïmplementeerd zijn erg blij met de resultaten, net als hun studenten!

Locatie

Online 

Dagen en tijden

5 november 2024 11:00 - 12:30 

28 januari 2025 11:00 - 12:30 

Taal

Nederlands, tenzij niet alle deelnemers Nederlands spreken (dan Engels).

Prijs

Gratis 

Meer informatie en aanmelden

https://vu.nl/nl/agenda/2024/5-tips-voor-activerend-blended-onderwijs-1

https://vu.nl/nl/agenda/2025/5-tips-voor-activerend-blended-onderwijs-2

Institutie

Universiteit Maastricht

Beschrijving

In deze workshop krijg je uitleg over hoe je je lessen kunt verbeteren door gebruik te maken van storytelling, video's, interviews en andere technieken uit de tv-industrie. Of je nu online of face-to-face lesgeeft, studenten leren beter in een stimulerende omgeving. Het is de verantwoordelijkheid van de docent om deze omgeving te creëren met hun optreden, de inhoud van de cursus en de positieve energie die ze opwekken bij hun studenten.     

Dit kan allemaal worden bereikt door gebruik te maken van eenvoudig te leren technieken uit de TV-industrie. Lesgeven en les krijgen kan veel leuker zijn, als je maar weet hoe! TV-producent en trainer in mediavaardigheden Julian Dismore laat je kennismaken met verschillende manieren om je colleges en materiaal boeiender te maken, terwijl je het academische niveau behoudt. Oefeningen, discussies en rollenspellen zullen je helpen om je aanpak te verbeteren.  

Er zijn talloze manieren om je lezingen tot leven te brengen. En presentatievaardigheden zoals passie, lichaamstaal en tempo kunnen allemaal snel en effectief worden verbeterd. Julians carrière is gebouwd op het boeiend maken van zelfs het saaiste onderwerp voor een tv-publiek op prime time, dus hij is ervan overtuigd dat hij kan helpen om ook academische inhoud boeiend te maken, met de juiste aanpak. 

Locatie

Online via Zoom 

Dagen en tijden 

11 november 2024, 13:30 - 16:00, Trainer: Julian Dismore 

Taal

Engels

Prijs 

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://edlab.nl/slottr/bringing-tv-techniques-to-teaching/ 

Institutie

Open Universiteit 

Beschrijving

De focus van deze workshop ligt op het succesvol begeleiden van (individuele) studenten. Een bijzonder aspect hierbij is de rol van de online docent. Veel docenten onderhouden immers contact met studenten op afstand: via telefoon, e-mail en zoom of tijdens virtuele lessen.  

Tijdens deze workshop behandelen we een aantal theoretische aspecten en oefenen we fundamentele interactie- en gesprekstechnieken, zoals feedbackregels in rollenspellen en discussies aan de hand van bronnen en videoclips. We proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij situaties in je eigen lespraktijk. De focus ligt altijd op het zo effectief mogelijk optimaliseren van ieders sterke punten voor (online) individuele coaching. 

Locatie

Online / Face2Face 

Datgen en tijden

Op aanvraag. Vanaf 4 aanmeldingen. Er wordt contact opgenomen met de deelnemers om tot een passend moment te komen. 

Taal

Beide in het Nederlands en Engels beschikbaar. 

Prijs

Gratis 

Meer informatie en aanmelden

Voor meer informatie, neem contact op via docentprofessionalisering@ou.nl 

Institutie

Vrije Universiteit Amsterdam 

Beschrijving

Leer in deze workshop 10 manieren om met minder inspanning dezelfde kwaliteit van onderwijs (of beter) te realiseren.

In deze workshop verkennen we een tiental eenvoudige methoden om de tijd die nodig is voor het uitvoeren van onderwijs, met name het beoordelen van studentenwerk, te verminderen. Zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van je onderwijs.

Locatie

Hybride

Dagen en tijden

22 oktober 2024, 11:00 - 12:30 

14 januari 2025, 11:00 - 12:30 

Taal

Nederlands, tenzij een deelnemer geen Nederlands spreekt (dan Engels).

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://vu.nl/nl/agenda/2024/10-handige-manieren-om-tijd-te-besparen-in-je-cursus-1

https://vu.nl/nl/agenda/2025/10-handige-manieren-om-tijd-te-besparen-in-je-cursus-2 

Institutie

Rijksuniversiteit Groningen 

Beschrijving

Na deze cursus kun je:

  • De belangrijkste momenten en fases in het PhD-traject identificeren. 

  • Je eigen rol en gedeelde verantwoordelijkheid als begeleider beoordelen. 

  • Experimenteren met hulpmiddelen en methoden om de effectiviteit van PhD-begeleiding te verbeteren. 

  • Effectieve interactietechnieken toepassen in gesprekken met de promovendus. 

  • De omgang met verwachtingen en het formuleren van doelen verbeteren. 

  • Reflecteren op je professionele ontwikkeling als PhD-begeleider in de academische context. 

  • Aantonen dat je je bewust bent van je eigen waarden, kwaliteiten en valkuilen en dat je een rolmodel bent voor je promovendi. 

Deze cursus is vooral bedoeld om zowel beginnende als meer ervaren PhD begeleiders te ondersteunen in hun belangrijke en uitdagende functie. De cursus kan ook relevant zijn voor beleidsmakers en trainers binnen wetenschappelijke instellingen. 

Locatie

Online 

Dagen en tijden

Je kunt starten wanneer je wilt (zelfstudie) 

Taal 

Engels 

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://www.rug.nl/society-business/knowledge-and-learning/mooc/

https://www.futurelearn.com/invitations/university-of-groningen/successful-phd-supervision-private/p7iq00yulhpdwt1qlph9kwc32h2qxev 

Institutie

Universiteit Maastricht

Beschrijving

Op zich zullen we het er allemaal over eens zijn dat reflecteren op je werkwijze een belangrijk instrument is om je vooruitgang en professionele groei te begrijpen en te volgen. Zo wordt professionalisering zinvol. Maar wat is reflectie precies? Waarom is het belangrijk en wat zijn nuttige modellen die je kunnen helpen om effectief te reflecteren? In deze 2 uur durende workshop gaan we dieper in op deze vragen en belichten we de relevantie van reflectie in de professionele ontwikkeling van leerkrachten en leerlingen. 

Locatie

EDLAB Maastricht University Teaching & Learning Centre 

Sint Hubertuslaan 12, Maastricht 

Dagen en tijden

2 december 2024, 09:00 - 11:00 

Taal

Engels

Prijs 

Gratis

Meer informatie en aanmelden

https://edlab.nl/slottr/meaningful-professionalisation/

Institutie

Open Universiteit  

Beschrijving 

Op donderdag 21 november 2024 organiseert de Open Universiteit de dag van het onderwijs. Dit evenement, door en voor iedereen die betrokken is bij het onderwijs aan de OU, is een moment om te laten zien waar docenten van de OU trots op zijn. Tijdens deze dag worden ook de prestigieuze awards voor Product en Docent van het Jaar 2024 uitgereikt. 

Gedurende de dag zijn er interessante workshops/presentaties gepland. Enkele voorbeelden zijn autisme, community building in het onderwijs, gebruik van multimedia en AI. 

Locatie 

Online / Hybride / Face2Face  

Dagen en tijden

21 november, 9.30 - 16.00 

Taal

Beschikbaar in het Nederlands en het Engels (afhankelijk van welke workshop je bijwoont) 

Prijs

Gratis

Meer informatie en aanmelden

Het definitieve programma en de bijbehorende workshops worden vanaf oktober bekendgemaakt. Heb je interesse om deel te nemen aan deze dag, stuur dan een e-mail naar dagvanhetonderwijs@ou.nl

Zodra het programma bekend is en registratie mogelijk is, sturen we je een link. Er zal ook een bericht op LinkedIn worden geplaatst.  

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.