Onderwijs

Kenniscafé interdisciplinair leren voor alle Leidse medewerkers (vrijdag 11 oktober)

30 september 2024

Veel universitaire opleidingen besteden aandacht aan multi-, inter- of transdisciplinair leren. Deze vormen van leren maken samenwerking tussen studenten uit verschillende disciplines mogelijk en bieden studenten de vaardigheden om actuele, complexe problemen op te lossen. Interdisciplinair leren kan ook helpen om nieuwe kennis te ontwikkelen en de motivatie van studenten te vergroten.

Interdisciplinair leren kan een waardevolle leerervaring zijn voor leerlingen als ze deelnemen aan goed ontworpen lessen. Hoe kunnen docenten, onderwijsontwerpers of andere universiteitsmedewerkers studenten ondersteunen bij dit onderwijs?

Het ICLON houdt, in samenwerking met de Young Academy Leiden en de Leiden Teachers’ Academy, op vrijdag 11 oktober van 15:00 tot 17:00 uur, een kenniscafé over dit onderwerp in centrum PLNT.

Bekijk het programma en meld je aan