Onderwijs, Organisatie, Onderzoek

Kandidaten Grassfields Subsidie

11 oktober 2024

Graag feliciteren we de vier ingediende aanvragen voor de 2024 Grassfields subsidie, die gericht is op het opschalen van onderwijsinnovaties aan de Universiteit Leiden. De ingediende projecten omvatten meerdere thema's, waaronder:

• Vaardigheden
  • AI in het Onderijs
  • Verspreide Herhalings- en Ophaalsessies
  • Extended (augmented en virtual) Reality

Ieder van deze projecten biedt een unieke aanpak voor het verbeteren van de onderwijskwaliteit en we zijn benieuwd naar de verdere ontwikkeling van deze projecten.

De definitieve beslissing over welk project de subsidie toegekend krijgt zal op of voor 15 november gemaakt worden. Een aankondiging zal kort hierna volgen. We willen alle aanvragers bedanken voor hun inzet om het onderwijs aan de Universiteit Leiden te verbeteren.

Voor vragen over de aanmeldingen of het proces kun je contact met ons opnemen via grassfields@llinc.leidenuniv.nl.