Onderwijs, Onderzoek

Hoe bieden we meer ruimte aan diversiteit en talent? Meld je aan voor het Recognition & Rewards Festival

7 oktober 2024

Op 8 november vindt het Recognition & Rewards Festival plaats in Ede, met als thema ‘Developing Diversified and Talented Teams’. Alle medewerkers, zowel van de wetenschappelijke als ondersteunende staf, zijn van harte welkom. Early-career academics, waaronder promovendi, worden in het bijzonder aangemoedigd om zich in te schrijven.

Inclusief leiderschap

Tijdens het festival worden verschillende workshops aangeboden, waarbij de focus dit jaar ligt op teamwork en leiderschap binnen academische teams. Door deel te nemen leer je over de rol van inclusief leiderschap in het bevorderen van diverse teams. Daarnaast ontvang je tips en tools om diverse talenten op een effectieve manier te herkennen en te belonen. Kijk voor het volledige programma op de site van het Recognition & Rewards Festival.

Meld je uiterlijk 25 oktober aan voor de workshops.

Erkennen en waarderen aan de Universiteit Leiden

Bij de Universiteit Leiden komen de thema's van Recognition & Rewards en Open Science samen in het programma Academia in Motion. Dit universiteitsbrede programma ondersteunt de cultuurverandering naar een open kennisgemeenschap, nauw verbonden met de samenleving, waarin ieders bijdrage aan onze strategische doelen wordt erkend en gewaardeerd.