Staking openbaar vervoer op woensdag 11 september

10 september 2024

Morgen, woensdag 11 september, is er tussen 04.00 en 08.00 uur 's ochtends een vakbondsstaking aangekondigd in het openbaar vervoer. Hoewel de impact hiervan op de rest van de ochtend nog onduidelijk is, heeft dit mogelijk gevolgen voor je eigen aanwezigheid en die van studenten in de ochtendcolleges.

Als je op woensdagochtend college geeft, houd dan de berichtgeving over de staking in de gaten. We verzoeken je om - als jouw onderwijs zich daarvoor leent - je college hybride aan te bieden voor studenten die door de staking niet op de campus kunnen zijn en om coulant te zijn richting studenten.

Kun je zelf niet op tijd in Leiden aanwezig zijn? Bied dan waar mogelijk het college online aan of plan in overleg met de onderwijscoördinator een alternatief.

In alle gevallen geldt: houd je studenten op de hoogte via Brightspace over veranderingen in je onderwijs.