Organisatie, HR, Financiën
Jouw personele en financiële vragen snel beantwoord met de nieuwe Product- en Dienstencatalogus
De nieuwe Product- en Dienstencatalogus (PDC): jouw centrale plek voor oplossingen
De vernieuwde Product- en Dienstencatalogus (PDC) van de Universiteit Leiden is een overzichtelijke, digitale omgeving waar alle diensten van het Administratief Shared Service Center (ASSC) op een rij staan. Deze digitale catalogus is ontworpen om jou als medewerker beter en sneller te ondersteunen bij al jouw vragen over onze diensten en oplossingen: van administratieve zaken als vergoedingen en verlof, tot advies over verzuim en training voor nieuwe software.
Welke administratieve hulp je ook nodig hebt, de PDC wijst je in een paar klikken de weg naar de juiste dienst, en legt je meteen uit hoe het proces verloopt. Mocht je met die paar klikken toch niet vinden wat je zoekt, dan vind je op elke pagina hulp van het betreffende Servicepunt.
Bezoek de nieuwe PDC hier en ervaar zelf de vriendelijkheid en volledigheid van de nieuwe diensten-database van het ASSC! Je vindt hem ook via via Helpdesks.
Naar Product- en dienstencatalogus