Profielfotoshoot medewerkers FSW 2024

17 oktober 2024

Heb je een profielfoto, of is je oude verouderd? Onze beeldredacteur organiseert nieuwe fotoshoots op 11 en 12 februari 2024. Schrijf je in via de onderstaande links.

Let op: deze fotoshoots zijn alleen voor medewerkers van de Faculteit Sociale Wetenschappen.

Wil je een professionele foto laten maken? Of heb je een update nodig van je huidige foto? We organiseren een profielfotoshoot voor alle FSW-medewerkers (docenten, onderzoekers en ondersteunend personeel) op maandag 11 november en dinsdag 12 november in 1B.16.

Vergeet niet een geschikte outfit aan te trekken! De achtergrond zal lichtblauw zijn. Als je vragen hebt over de shoot, kun je contact opnemen met de beeldredacteur van FSW, Suédy Mauricio, via photo@fsw.leidenuniv.nl.‌

Planning 2025

Dit is de laatste fotoshoot van het jaar 2024. De geplande data voor fotoshoots in 2025 zijn 10 en 11 februari, 5 en 6 mei, 15 en 16 september en 10 en 11 november. Een link naar het inschrijfformulier zal worden gedeeld in onze nieuwsbrief.

Inschrijven 11 november

Door te klikken op de volgende button kun je je via een formulier registreren voor de fotoshoot op 11 november

Inschrijven 12 november

Door te klikken op de volgende button kun je je via een formulier registreren voor de fotoshoot op 12 november.