Eerste eLaw-congres: ‘Law and/versus Technology’

Het eerste, succesvolle eLaw-congres aan de Universiteit Leiden leidde tot actuele discussies over de juridische uitdagingen en mogelijkheden die digitale technologieën met zich meebrengen.

Eind juni 2024 bracht het eerste eLaw-congres 140 deelnemers uit vier verschillende continenten samen. Het tweedaagse congres had als thema 'Law and/versus Technology' en bood verschillende mogelijkheden voor diepgaande discussies over de meest dringende vragen op het gebied van recht en digitale technologieën. Voorzitter van het congres was Dr. Gianclaudio Malgieri, universitair hoofddocent rechten aan de Universiteit Leiden. De programmacommissie bestond uit het volledige eLaw-bestuur en andere collega's van zowel binnen als buiten de afdeling.

Ga voor het volledige bericht naar de Engelse pagina.