Snel up-to-date met de online Leiden Law Lunches

De Leiden Law Lunch is een online bijeenkomst via Zoom, waar je laagdrempelig op woensdagen van 12.00 tot 13.00 uur digitaal kunt aansluiten. Deze lunch biedt elke editie weer een informatieve sessie over actuele juridische onderwerpen, gepresenteerd door één of meerdere deskundigen. Na de presentaties is er volop ruimte voor vragen en discussie.

Elke maand zijn er verschillende thema's, zoals de civiele rechtspraak van de Hoge Raad, intellectueel eigendom, en huurrecht, gepresenteerd door experts uit het juridische werkveld.

De drijvende kracht achter de laagdrempelige Leiden Law Lunches is prof. mr. D.J.G. Visser, Advocaat bij Visser Schaap & Kreijger en hoogleraar intellectueel eigendom aan de Universiteit Leiden.

• Waar: online (na inschrijving krijgt u toegang tot de zoomlink)
  • Wanneer: woensdagen van 12.00 tot 13.00 uur
  • Wat: actualiteiten uit verschillende rechtsgebieden

NOvA: 1