Gianclaudio Malgieri medevoorzitter van het 8e Brussels Privacy Symposium

De 8e editie van het Brussels Privacy Symposium, mede georganiseerd in Brussel door het Future of Privacy Forum en het Brussels Privacy Hub op 7 oktober 2024, was een groot succes. Meer dan 160 mensen uit heel Europa en de wereld woonden het evenement bij.

Het evenement werd ingeleid en voorgezeten door Dr. Gianclaudio Malgieri (Universitair hoofddocent en bestuurslid van eLaw, Leiden en Co-Directeur van het Brussels Privacy Hub) en Dr. Gabriela Zanfir-Fortuna (Vicepresident voor Wereldwijde Privacy van het Future of Privacy Forum). Het evenement vond plaats in Atelier des Tanneurs en omvatte vier panels (waarvan één gemodereerd door Gianclaudio Malgieri), één workshop, twee keynote presentaties en een bliksemlezing. Het thema van dit jaar was het integreren van de AI-wet in het EU-gegevensgovernance-ecosysteem.

Voor meer informatie over het evenement, zie de website van Future of Privacy Forum.