Servicepunt Personeel
Het Servicepunt Personeel beantwoordt al jouw personele en administratieve vragen. Het is het frontoffice van de afdeling Personeel van het ASSC (Administratief Shared Service Centre). Afdeling Personeel is onderdeel van het expertisecentrum ASSC (Administratief Shared Service Centre).
Regel snel je personele zaken
De meeste zaken kun je gemakkelijk zelf regelen via de Product- en Dienstencatalogus (PDC) van het ASSC of via de Helpdesk Portal. De PDC biedt een uitgebreid overzicht van de administratieve diensten van het ASSC. Hier vind je antwoorden op de meeste personeelsvragen, handleidingen en meer informatie over alle ondersteunende diensten die het ASSC aanbiedt. De PDC helpt je met het regelen van (personeels)zaken, zoals:
- Hulp bij (melden van) ziekte of verzuim
- Indiensttreding en registratie van nieuwe medewerkers
- Personeelsmutaties (zoals veranderingen in functie of afdeling)
- Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden
- Salaris en verlof
- Het aanvragen van een werkgeversverklaring
Vragen of opmerkingen
Bij vragen of opmerkingen kan je contact opnemen met het Servicepunt Personeel via de Helpdesk Portal of bel 071 527 5555. Het Servicepunt Personeel helpt je zo snel en efficiënt mogelijk.