Universiteit Leiden

nl en

Servicepunt PSSC

Het Servicepunt PSSC beantwoordt al jouw personele en administratieve vragen. Het is het frontoffice van de afdeling Personeel Shared Service Centre (PSSC). Het PSSC is onderdeel van het expertisecentrum ASSC (Administratief Shared Service Centre).

Servicepunt PSSC

Bij het Servicepunt PSSC kun je terecht voor vragen over:

  • Het gebruik van Serviceplein en SAP Self Service;
  • Indiensttreding en registratie van nieuwe medewerkers;
  • Personeelsmutaties (zoals veranderingen in functie of afdeling);
  • Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris en verlof
  • Het aanvragen van een werkgeversverklaring

Meest gezochte onderwerpen

Met de informatie op een werkgeversverklaring (NHG) kan een hypotheekverstrekker, verhuurder of andere instantie je inkomen vaststellen. Je kunt een werkgeversverklaring aanvragen bij het PSSC Servicepunt via dit formulier in de Helpdeskportal. Het PSSC Servicepunt zorgt ervoor dat je de werkgeversverklaring zo spoedig mogelijk per e-mail ontvangt.  

Heb je een ander soort verklaring nodig? Lees dan de informatie op de Helpdesk Portal en neem contact op met het PSSC Servicepunt.

Op het Serviceplein vind je onder andere informatie over het indienen van declaraties, het aanvragen van een parkeerabonnement, ziek- en betermeldingen, facturen en opleidingen. Naar het Serviceplein >

Een deel van je personeelszaken kan je zelf regelen via SAP Self Service. Je kunt bijvoorbeeld:

  • Vakantie registreren en aanvragen;
  • Keuzes maken voor arbeidsvoorwaarden;
  • Reizen en onkosten declareren;
  • Ook je salarisspecificatie inzien.

Heb je vragen over verlof opnemen, flexibele werkduur, verplichte vrije dagen, feestdagen of opbouw en meenemen van vakantieverlof? Alle informatie over verlof vind je op de webpagina Verlof.

GROW: Gesprekken over Resultaat, Ontwikkeling en Welzijn. Deze gesprekken bieden een kans om open met elkaar te praten over je werk, ontwikkeling en welzijn. Met GROW kun je meerdere gesprekken door het jaar heen voeren. Hierbij kijk je terug én vooruit. Meer informatie over GROW >

Vragen of opmerkingen

Bij vragen of opmerkingen kan je contact opnemen met het Servicepunt PSSC via de Helpdesk Portal of bel 071 527 5555. Het Servicepunt PSSC helpt je zo snel en efficiënt mogelijk.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.