Hulp, ondersteuning en klachten
Heb je hulp nodig bij het regelen van personeelszaken? Of wil je een klacht indienen? Hier vind je meer informatie en contactgegevens.
Self Service
Je kunt als medewerker van de universiteit veel zaken zelf regelen via SAP Self Service. Als je iets niet kunt regelen via Self Service of als je andere vragen hebt, kun je in de meeste gevallen terecht bij het Servicepunt Personeel. Bijvoorbeeld als je een werkgeversverklaring nodig hebt.
Inloggen in SAP Self Service
1. Zorg ervoor dat je laptop of dekstop verbonden is met eduVPN. Meer informatie over eduVPN.
2. Ga naar de medewerkerswebsite.
3. Log direct in op de tegel Self Service.
Wil je meer informatie of heb je vragen? Bekijk het kennisitem.
Contact opnemen
Neem contact op:
- met het Servicepunt Personeel
- met een contactpersoon Basiskwalificatie Onderwijs (BKO)
- met een loopbaanadviseur
Klachten en vertrouwenspersonen
Als het voor jou niet lukt om bij problemen op het werk in gesprek te gaan met jouw leidinggevende, staan je vertrouwenspersonen en HR-adviseurs ter beschikking om je te ondersteunen. Je kunt ook een formele klacht indienen. Lees meer hierover op de webpagina Sociale veiligheid.
Bezwaar maken en het voorleggen van geschillen
- Tegen bepaalde beslissingen kun je bezwaar maken. Bijvoorbeeld als je het niet eens bent met een beslissing van het Centraal Stembureau. Of als je het niet eens bent met de inhoud van een (bestuurlijk) besluit.
- Bepaalde geschillen tussen jou en je leidinggevende/de universiteit kun je voorleggen aan een Geschillencommissie.