Universiteit Leiden

nl en

Hulp, ondersteuning en klachten

Heb je hulp nodig bij het regelen van personeelszaken? Of wil je een klacht indienen? Hier vind je meer informatie en contactgegevens.

Self Service

Je kunt als medewerker van de universiteit veel zaken zelf regelen via SAP Self Service. Als je iets niet kunt regelen via Self Service of als je andere vragen hebt, kun je in de meeste gevallen terecht bij het PSSC Servicepunt. Bijvoorbeeld als je een werkgeversverklaring nodig hebt.

Inloggen in SAP vanaf thuiswerkplek

Let op: Wil je inloggen vanaf een werkplek buiten de universiteit of vanaf een Mac- of Linux-werkplek? Log dan eerst in op de Remote Werkplek. Nadat je bent ingelogd klik je op de map "Self Service SAP" om toegang te krijgen tot het systeem.

Log in op de Remote werkplek

Inloggen in SAP vanaf universitaire werkplek

Zit je op een universitaire werkplek? Dan kun je rechtstreeks inloggen in Self Service met je ULCN-account. Gebruik hiervoor Microsoft Edge. Andere browsers, zoals Chrome of Firefox, geven niet alle modules binnen Self Service goed weer.

Log rechtstreeks in in SAP

Contact opnemen

Neem contact op:

Klachten en vertrouwenspersonen

Als het voor jou niet lukt om bij problemen op het werk in gesprek te gaan met jouw leidinggevende, staan je vertrouwenspersonen en HR-adviseurs ter beschikking om je te ondersteunen. Je kunt ook een formele klacht indienen. Lees meer hierover op de webpagina Sociale veiligheid.

Bezwaar maken en het voorleggen van geschillen

  • Tegen bepaalde beslissingen kun je bezwaar maken. Bijvoorbeeld als je het niet eens bent met een beslissing van het Centraal Stembureau. Of als je het niet eens bent met de inhoud van een (bestuurlijk) besluit.
     
  • Bepaalde geschillen tussen jou en je leidinggevende/de universiteit kun je voorleggen aan een Geschillencommissie.
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.