Huisstijl
In haar communicatie wil de Universiteit Leiden een eenduidig en herkenbaar beeld overbrengen.
De Universiteit Leiden heeft een goede reputatie en een grote naamsbekendheid. De huisstijl helpt ons om in de communicatie met nieuwe en bestaande relaties de associatie met hoge kwaliteit en betrouwbaarheid te creëren of te bevestigen.
Huisstijlhandboek
In het huisstijlhandboek is meer informatie te vinden over het gebruik van de huisstijl:
- Basiselementen (logo, lettertypes, huisstijlkleuren)
- Corporate communicatieuitingen
- Marketinguitingen
- Digitale uitingen (o.m. Powerpoint-sjablonen)
- Richtlijnen fotografie
- Schrijfwijzer
Gebruik huisstijl en logo
Het ICLON-logo en de huisstijl kan worden toegepast op flyers, posters, presentaties e.d., maar niet op visitekaartjes, briefpapier en enveloppen. Het gebruik van de kleuren in de huisstijl is als volgt:
GEEL Lerarenopleiding
KORAAL Professionalisering docenten vo, inclusief activiteiten van het aansluitingsprogramma
PAARS Onderzoek
BLAUW Professionalisering en advisering ho
AQUABLAUW Activiteiten voor leerlingen aansluitingsprogramma
GROEN Gecombineerde doelgroepen/overig
Posters kunnen zelf worden opgemaakt in PowerPoint. Als je op nieuwe dia klikt, dan kun je kiezen uit andere figuren en de pay-off in Engels of Nederlands.
Het format in Word kan worden gebruikt voor programma’s, fact sheets e.d. Kies hiervoor de kleur die hoort bij jouw doelgroep/afdeling.
Tenslotte zijn de figuren van de huisstijl los beschikbaar als png-bestand. Gebruik hiervan is naar eigen inzicht voor bijvoorbeeld een presentatie.
Indien je drukwerk wil laten vormgeven dan kan dat via het UFB (Dick Bensdorp); hij is op de hoogte van het gebruik van de huisstijl. Ondersteuning hierbij kan altijd worden aangevraagd bij Louise de la Motte.
ICLON logo
Het logo van het ICLON is beschikbaar in verschillende bestandstypen voor gebruik online en in drukwerk.
PowerPointpresentaties
Bestanden
Je vindt de bestanden met de huisstijl en logo op de J-schijf in de map Algemeen, Huisstijl en logo.