Helpdesks
Universiteit Leiden ondersteunt jou om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen. Heb je vragen of hulp nodig? Of wil je iets melden, aanvragen of regelen? Hieronder vind je meer informatie over wat je zelf kunt doen en waar je met welke vraag terecht kunt.
Zelf doen
Wil je zelf een oplossing vinden, een aanvraag indienen of hulp vragen? Via de zoekbalk of tegels van de helpdesk portal vind je vaak het antwoord op jouw vraag of probleem. Lukt het niet? Neem dan alsnog direct contact op met de juiste helpdesk.
Vragen en problemen | |
---|---|
ICT-vragen |
De ISSC-Helpdesk beantwoordt jouw ICT-gerelateerde vragen over bijvoorbeeld laptops en computers, software, e-mail en telefonie. |
Personele en administratieve vragen | Het Servicepunt Personeel beantwoordt jouw personele en administratieve vragen over bijvoorbeeld een werkgeversverklaring, arbeidsvoorwaarden, salaris en GROW. |
Financiële vragen | Het Servicepunt Financien beantwoordt jouw vragen over financiële administratie. Bijvoorbeeld vragen over bestellingen, facturen en declaraties. |
Facilitaire vragen | Je kunt bij de Servicedesks en recepties terecht met je vragen, wensen of klachten over facilitaire dienstverlening. |
Vragen over privacy en informatiebeveiliging | Bij de Privacy en Security officers kun je terecht met vragen over privacy of informatiebeveiliging. |
Vragen van internationale medewerkers en gastonderzoekers. | Het Service Centre International Staff (SCIS) beantwoordt vragen van alle internationale medewerkers en gastonderzoekers. |