Universiteit Leiden

nl en

Registratie en contract

Wanneer je nieuw in dienst komt bij de universiteit zijn er een aantal zaken die geregeld moeten worden voordat je contract kan worden opgesteld en je een actief ULCN-account hebt. Ook als je als externe wordt ingehuurd, bijvoorbeeld als ZZP’er, zul je eerst gegevens moeten aanleveren voordat je account actief wordt.

1 - Registratie in het Serviceplein 2 - Aanleveren gegevens 3 - Verwerken registratie 4 - Ontvangst arbeidsovereenkomst of bevestigingsbrief

Veelgestelde vragen

Loop je ergens tegenaan bij je registratie? Ontvang je bijvoorbeeld geen e-mail over het aanleveren van gegevens, of heb je problemen met de link? Hieronder lees je over vaker voorkomende problemen en veelgestelde vragen, en wat je in zulke gevallen het beste kunt doen.

Ben je een leidinggevende, voorbereider in het Serviceplein of HR adviseur en zoek je meer inhoudelijke informatie? Zie dan het overzicht van alle kennisitems met praktische uitleg voor het invoeren van een nieuwe registratie. Ook kun je hier de Quick Reference Cards vinden met meer uitleg over jouw rol in het instroomproces.

Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen? De link in de mail om gegevens aan te leveren is niet meer geldig. Kan ik een nieuwe link ontvangen? Waarom heb ik geen mail ontvangen om mijn gegevens aan te leveren of een ULCN-account aan te maken? Ik heb mijn gegevens aangeleverd, maar ik krijg nog steeds mail van het Serviceplein dat ik mijn gegevens aan moet leveren. Wat doe ik als de gegevens over mijn dienstverband niet kloppen? Ik heb een vraag over de gegevens die aangeleverd moet worden. Ik wil mijn LU-card aanvragen. Waarom zie ik nog een oud of verkeerd adres staan in Account Services? Ik heb mijn ULCN-account geactiveerd, heb ik nu meteen toegang tot mijn universiteitsmail- en account?
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.